Oprettelse af brugerdefineret målgrupper fra Facebook-interaktion
Folk interagerer (forhåbentlig) med dit indhold på Facebook og når de gør, så kan du samle dem i en målgruppe, som du kan målrette d...
Brugerdefineret målgruppe fra website – avanceret brug
URL'er og hændelser er de to kilder, du kan bruge til at oprette brugerdefinerede målgrupper fra website, men du gøre tingene endnu mere...
Brugerdefineret målgruppe fra website – almindelig brug
Med Facebook pixel på dit website, kan du målrette annoncer imod personer, som har besøgt bestemte URL'er (webadresse) ved at oprette br...
Test kopimålgrupper med forskellige percentiler
Der er mange måder du kan teste kopimålgrupper på. F.eks. kan du teste om en kopimålgrupper giver bedre resultater end en målgruppe du...
Oprettelse af kopimålgrupper
Du kan oprette kopimålgrupper på baggrund af mange forskellige kilder; faktisk alle typer af brugerdefinerede målgrupper. I denne lektio...
Oprettelse af kopimålgrupper med forskellige percentiler
Ét er at lære at lave et antal kopimålgrupper, men skal du lige et spadestik dybere i forhold til om de virker for dig eller ej, så er ...