Sådan opretter du en Meta virksomhedskonto
I denne lektion viser jeg dig de første skridt i oprettelsen af en Meta virksomhedskonto. Når den er oprettet er der en del opsætning, d...
Oprettelse af en annonce i annonceadministrator
I denne lektion viser jeg dig, skrift for skridt, hvordan du opretter en annonce gennem Facebooks annonceadministrator. Jeg skal dog være ...
Oprettelse af en gemt målgruppe
Gemte målgrupper er et vigtigt værktøj til at lette dit daglige arbejde med annoncering. Med gemte målgrupper træffer du nogle strateg...
Opret leadformular til nyhedsbrevstilmelding
Når man nævner muligheden for en kampagne, der skal skaffe flere tilmeldinger til en nyhedsbrevsliste, så skal der gerne ringe en alarmk...
Automatisering: Fra webbesøg (11-20) til blog
I denne skridt-for-skridt guide viser jeg dig hvordan du laver en automatisering, som er målrettet personer, der har besøgt dit website f...
Automatisering: Fra FB/IG interaktion (10) til besøg på website
I denne skridt-for-skridt guide viser jeg dig hvordan du laver en automatisering, der er målrettet personer, som har interageret med dit i...
Navngivning af kampagner, annoncesæt og annoncer
Alt for mange har hovedet under armen, når de navngiver deres kampagner, annoncesæt og annoncer! Er du en af dem? Du skal have et fast...
Sådan dublerer du en gemt målgruppe (selvom man ikke kan)
Hvis man sidder og skal oprette flere forskellige gemte målgrupper - f.eks. brandingmålgrupper - med få variationer, så er det rasende ...
Det Nye Boost
Jeg kan ikke lide Boost-knappen. Den er ikke så slem som den har været, men den er stadig ikke god nok. Derfor har jeg udviklet kampagnem...
Sådan opretter du en branding-målgruppe
Før du går i gang med at oprette branding-målgrupper, skal du have oprettet de forskelige brugerdefinerede målgrupper, som udgør din k...
Oprettelse af kernemålgruppe
Din kernemålgruppe er de personer, som for nyligt har vist interesse for dit brand. Den består af en række brugerdefinerede målgrupper,...
Oprettelse af brugerdefineret målgrupper fra Instagram-interaktion
Det er ofte nemmere af få folk til at interagere på Instagram end det er på Facebook. "Like-fingeren" sidder simpelthen mere løst på f...